Εκτύπωση φακέλου
Το ταχυδρομείο αποτελεί μια από τις παλαιότερες μορφές μέσου επικοινωνίας. Είναι ένα από τα πρώτα εργαλεία μάρκετινγκ που έχουν χρησιμοποιήσει οι επιχειρήσεις σε όλον τον κόσμο.
Παρακάτω θα παρουσιάσουμε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο ένα σημαντικό εργαλείο για την αποστολή των επιστολών σας. Φυσικά αναφερόμαστε στη χρήση του φακέλου αλληλογραφίας.
Πολύ πριν από το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεοπτικών διαφημίσεων, το ταχυδρομείο κάλυπτε μεγάλο μέρος αυτής της ανάγκης. Από αποστολή διαφόρων λογαριασμών μέχρι αποστολή παραστατικών, όλα εσωκλείονται σε φακέλους οι οποίοι είναι εκτυπωμένοι με τα στοιχεία της εταιρίας. Στα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται το λογότυπο, η διεύθυνση, τα τηλέφωνα επικοινωνίας, το e-mail καθώς και το site.
Γιατί όμως χρήση του παραδοσιακού ταχυδρομείου;
Η αλήθεια είναι ότι τις δύο τελευταίες δεκαετίες σημειώθηκε τεράστια αλλαγή στον τρόπο που οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τους πελάτες τους. Στην ψηφιακή εποχή εμφανίστηκε η εκτεταμένη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και της ηλεκτρονικής διαφήμισης. Ωστόσο έχει αποδειχθεί ότι οι παραπάνω μέθοδοι δεν έχουν φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα σε ορισμένους κλάδους επιχειρήσεων. Και αυτό γιατί λόγω της πληθώρας διαφήμισης με αυτόν τον τρόπο πολλά μηνύματα αγνοούνται από τους πιθανούς πελάτες. Αυτός είναι και ο λόγος που οι επιχειρήσεις συνεχίζουν και κάνουν χρήση, έστω και συμπληρωματικά, του ταχυδρομείου.
Γιατί να εκτυπώσω προσωποποιημένους φακέλους με τα στοιχεία της εταιρίας μου;
Η αλήθεια είναι ότι εκτυπώνοντας το φάκελο της επιχείρησής σας μπορείτε να αποκτήσετε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα. Αυτό συμβαίνει γιατί ένας εκτυπωμένος φάκελος τραβά την προσοχή έναντι του λευκού. Σκεφτείτε ότι στην επιφάνεια του φακέλου μπορείτε εκτός από τα στοιχεία σας να τοποθετήσετε ένα μήνυμα διαφήμισης. Δεν είναι μόνο αυτό το πλεονέκτημα βέβαια. Έχετε τη δυνατότητα, ανάλογα με το κοινό που απευθύνεστε, να τροποποιήσετε και να δημιουργήσετε εξατομικευμένους φακέλους.
Που χρησιμοποιούμε συνήθως φακέλους;
Η αλήθεια είναι ότι μέσα σε ένα φάκελο μπορούν να τοποθετηθούν διάφορα έντυπα προς αποστολή. Ορισμένα από αυτά είναι:
- Αποστολή παραστατικών (π.χ. τιμολόγια)
- Αποστολή προσκλήσεων
- Αποστολή εντύπων προωθητικών ενεργειών
- Αποστολή επιστολών προς τους πελάτες
- Αποστολή λογαριασμών
Τι πρέπει να προσέξω ώστε να έχω τα επιθυμητά αποτελέσματα από την εκτύπωση των φακέλων;
Α. Προσπαθήστε να κάνετε καλή πρώτη εντύπωση
Αν ο παραλήπτης είναι ένας νέος υποψήφιος πελάτης, η εμφάνιση του φακέλου είναι σημαντική. Σκεφτείτε μόνο ότι είναι η πρώτη εικόνα που θα έχει από εσάς. Προσπαθήστε λοιπόν να τον κερδίσετε!
Β. Διαφοροποιηθείτε
Προσπαθήστε να επιλέξετε χρώματα και μηνύματα που να σας κάνουν μοναδικούς και να διαφοροποιηθείτε πλήρως από τον ανταγωνισμό.
Τι είδος φακέλου είναι κατάλληλο;
Υπάρχουν διάφοροι παράμετροι ώστε να επιλέξετε τον κατάλληλο φάκελο. Πρωταρχικά το σχήμα και ο αριθμός των φύλλων που θέλετε να βάλετε μέσα στο φάκελο. Σε γενικές γραμμές οι φάκελοι κατηγοριοποιούνται με βάση τα χαρακτηριστικά όπως:
-
Μέγεθος
Υπάρχει πληθώρα διαστάσεων φακέλων. Ορισμένα από αυτά είναι
11cm χ 23cm
16cm χ 23cm
23cm χ 32cm
25cm χ 35cm
-
Σχήμα
Φάκελοι τύπου σακούλα, καρέ, παραλληλόγραμμοι, τετράγωνοι είναι ορισμένα είδη.
-
Είδος χαρτιού
Υπάρχουν οι κλασσικοί λευκοί φάκελοι των 80γρ είτε 100γρ. Επίσης υπάρχουν πολλοί φάκελοι κατασκευασμένοι από ειδικά χαρτιά σε μεγάλη γκάμα χρωμάτων.